Lämnat Stockholm bakom mig

Nu mina vänner har jag åkt från Stockholm och tänkte inte komma tillbaka på ett bra tag. I 19 år har jag bott i staden och nu flyttar jag mot en liten håla som i stort sätt ingen känner till. Det är något jag drömt om länge nu, storstaden har nog aldrig riktigt varit min grej utan jag har försökt hålla mig där ifrån så mycket som möjligt. Det är mina hästar jag lever för och då är storstaden inget bra ställe att bo på. Jag ser detta som en stor utmaning för mig och jag är säker på att jag kommer klara detta. Stora frågan är om jag kommer orka ta hand om båda mina hästar utöver alla hästar på jobbet, men det är något vi märker ganska så fort tror jag. Om det inte skulle fungera så löser vi det utan att sälja någon, för dem är alldeles för bra för att säljas just nu. 

Innan jag åker till Skåne och jobbar ärslet av mig väntar 10 lugna dagar på öland med familjen och sköna vänner. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0