Packa packa packa

Snart är det dax för mig att börja packa allt som ska med till Skåne, det är bara en vecka kvar innan jag lämnar Stockholm. Då åker jag till öland och hänger där ca 10 dagar innan hela flyttlasset går ner till Skåne. Det är en hel del saker som ska med, både till mig själv och till hästarna. Jag ska välja ut vilka av alla 157831 täcken som är bäst och som ska med. Jag önskar att jag kunde tagit med allt och lite till men det går inte utan jag måste begränsa mig lite. Under den veckan som är kvar här hemma måste jag skura båda boxarna i stallet för hand också. 

Jag har alltså en hel del att stå i nu, men jag har ingen som helst ork att ens lyfta på ärslet ur soffan. Känner fortfarande av förkylningen som jag hade i kroppen innan. 


Älskade underbara öland, som jag saknar detta ställe, kolla bara på den underbara gräsbanan vi har att rida på där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0