Talangutveckling 3

Hej mina vänner och alla som jag inte känner!
 
Jag kan nu meddela att jag har blivit uttagen till talangutveckling 3 av Svenska ridsportförbundet. Vi är 16 hoppryttare som blivit uttagna över hela landet. Det innebär att jag kommer få lite extra coachning från förbundet genom olika duktiga personer. Huvudtränare för programmet är Jens Fredricsson, honom kommer vi träna för uppsuttet på hästarna ett par gånger det närmsta året samt att jag kommer få en del hjälp med hur jag ska träna hästarna på bästa sätt. 
 
Jag tycker det ska bli jätte kul att vara med på detta och jag hoppas att det kommer hjälpa mig en del i min utveckling framåt. Det känns också som att detta kommer helt lägligt i min satsning då jag börjar på en ny kula nu i Skåne som kommer erbjuda ett antal fler ridtimmar per dag och massa tränande och tävlande på flera olika hästar. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0