Terrängträning

Idag har jag och Gunde varit på en egen liten utflykt i form av terrängträning. Det var Moa som berättade igår att hon skulle iväg och träna för Maria och såklart fick jag sug att följa med. Hörde av mig till mamma som just nu befinner sig i Frankrike och hon tyckte det var en kul grej. Egentligen har ju Gunde sommarlov nu men jag är säker på att han bara tyckte detta var väldigt kul, öronen var i alla fall spetsade hela tiden och det var inte en minsta tvekan på något hinder. Eftersom detta var andra gången Gunde var ute på en terrängbana så var det inga höga, stora eller breda hinder vi hoppade utan bara lätta saker. Hade nog aldrig utsatt honom för tuffa saker ute i terrängen, tror det gör hästarna mindre försiktiga i hoppningen sen. 
 
 
1,45 - inga problem för Gundis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0