Tomt överallt och tack till Navréns

Nu är både stall och rum här hemma tomt, allt ligger i resväskor och ikea påsar färdiga att ställa in i lastbilen och åka iväg med imorgon. Sedan ska båda hästarna ridas eller longeras en stund innan vi åker och allt sånt såklart. VI kommer nog inte komma iväg förren efter lunch och då har vi en bilresa på ca 7 h som väntar oss. Jag har checkat med stallet på öland också så att dem vet att vi kommer. 
 
Jag måste även tacka hela familjen Navrén för det år som jag stått hos dem. Det har varit det absolut bästa stallet jag stått på och det tar verkligen emot att lämna det. Mysighets faktorn är verkligen maximal hemma hos dem och i stallet och man känner sig så himla välkommen hela tiden. Stallet är som mitt andra hem och jag har nog hängt där 12 h om dygnet denna vecka som varit när mina föräldrar varit borta. När det gäller stallet så vet man att hästarna har det toppen och det har aldrig varit något som inte fungerat, har jag inte kunnat åka dit en dag har dem fixat hästarna och man vet att dem blir väldigt väl omhändertagna. Det är sånt jag sätter högt pris på när jag har hästarna installade så som jag har, jag känner varje dag att det är värt att åka de 30 min det tar till stallet för att  hästarna har det så himla bra. Det finns bra hagar, ridbana och utevägar med bla en väldigt bra slinga och flera backar, allt har jag använt mig mycket av då jag vill variera träningen och underlag för mina hästar. Jag har sen jag flyttat dit inte haft trasiga hästar någon gång förutom när rolf gjort illa sig själv i hagen eller buköppningen som Gunde fick gå igenom i vintras. Det var även det ett tillfälle där man märkte att dem gjorde allt för att han skulle ha det så bra som möjligt, både när han var inne och ute i liten hage. 
 
 
 
Bjuder på en bild på den sköne Matilda Navrén som förgyllt alla mina dagar i stallet under ett helt år.
 

Kommentarer
Postat av: Matilda bajs

EMMAAAAAAAAAA!!!

Svar: MATILDAAAA!!!!
Emma Willgård

2015-07-29 @ 00:08:11
Postat av: Anonym

Tack Emma! Du lämnar ett stort tomrum efter dig o dina kusar. Det är vi som ska tacka för det här året som ni har stått hos oss. Jag är säker på att vi kommer att hålla kontakten. Lycka till med allt nu! ☺
kram Cessan

2015-07-29 @ 16:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0