Ledig dag

Är ledig idag, eller jag hade studdybuddy hemma med en snubbe som hjälper mig med matte. Resten av dygnet ska användas till gymnasiearbetet som ska lämnas in på fredag... Suck, är så trött på det och har haft så mycket problem och börjat om 2 ggr så jag vill bara spy på skiten! 
 
Ska inte ens till stallet idag faktiskt, jag har medryttare en dag i veckan på båda hästarna så att jag ska hinna plugga eller göra något annat än att vara i stallet på veckorna. 
 
 
Är fruktansvärt taggad till tävlingen i helgen då vi är ett stort gäng från stallet som ska åka och jag är bara bombsäker på att det kommer bli as kul. Att mina hästar går som små klockor nu gör inte saken sämre heller. Tror nästan det här kommer bli bästa tävlingen i år om inget oförutsett händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0