Otroligt tråkig dag.

Jag hatar dessa dagar när man bara sitter inomhus och pluggar hela dagarna, att inte ens få komma ut och rida göra verkligen så att man får spring i benen. Jag menar, min kropp är van vid att vara igång hela tiden och verkligen inte att bara sitta i en säng en hel dag med en dator i knät.
 
Jag ruttnar verkligen dessa dagar och blir tillslut bara trött av dem. Vanligtvis går jag i skolan till kl är 16 på tisdagar vilket gör så att man mest vill åka hem och chilla efter eller ta en fika på stan med några sköna peps. Dock så var det längesen vi gjorde något tillsammans tjejerna i skolan så när gy-arbetet är inlämnat får vi ta en dag på stan å umgås. 
 
mina bästa brudar som är så bra på att förgylla mina dagar, I kind of like you guys! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0