Packlista meeting 3 dagar

Nu när vi ska iväg på meeting i helgen så tänkte jag skriva ut på ett ungefär vad jag brukar ha med mig när jag åker iväg. Jag har alltid med mig för mycket saker men hellre det än för lite känner jag. Det jag brukar snåla allra minst med är schabrak, men jag tänker så här ett per klass och ett per häst att trimma i. Jag brukar dock aldrig använda mig av nån särskild sån här lista när jag åker iväg utan jag brukar ta det som kommer framför ögonen och slänga i och sen bara gå igenom det viktigaste en extra gång. Det funkar för mig och jag brukar faktiskt inte glömma något. 
 
Hästarnas utrustning:
Trimbenskydd 2 par
Tävlingsbenskydd 2 par
Tävlingsträns 2 st
Trimträns 2 st
Sadel
Martingal 2 st
Stigbyglar
Huvor 3st
Schabrak 8 st, 6 att tävla i + 2 trim
Fleece 2st vanliga, 2st tjocka
Vintertäcken 2 st
Innetäcken 2 st
Nummerlappar 4 st
Lädergrimmor 2 st
Magplattor 2 st
Ridtäcken 1 tjokt, 1 tunnt
 
Boxen:
Sadelhängare
Vanliga hängare 3 st
Boxgardin
Schabrakhängare 2st
Mockredskap
Vattenhinkar
Mathinkar
 
Foder:
Ensilage
1 säck kraft
Morötter
 
Min utrustning:
Hjälmar 2 st
Kavajer 3 st
Sporrar
Spö
Ridbyxor 4 par vita + 1 par trim
Tävlingstoppar 4 st
Ridstrumpor 4-5 par
Tjocktröjor 2 st
Underkläder
Vanliga kläder till kvällarna
Strumpor
Vinterjacka
Dunväst
Klubbjacka
Nessesär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0