Störiga lärare

Var som sagt ledig idag men min handledare i gymnasiearbetet ville att jag skulle komma till skolan och snacka och få feedback. Hovslagaren var såklart lite sen så jag kom lite senare från stallet än planerat men jag sa ändå till läraren att jag skulle komma på em. Åkte från stallet vid 14, var hemma 14,30 duschade och fixade till mig någolunda åkte hemifrån 15,00 utan att ha ätit lunch för att komma in så fort som möjligt, var vid skolan 15,10. Springer runt i hela skolan och letar efter honom och frågar tillslut en annan lärare vart han är, nej men då har han åkt där ifrån cirkus 20 min innan..... Det var ju värt, jag hade alltså skyndat mig helt i onödan och skippat lite roliga saker som jag planerat in på vägen från stallet men allt sket sig. Betalade parkering fick jag såklart också göra helt i onödan, åhh blir så sur och irriterad av sånt här. 
 
Nu skiter jag i detta jävla arbete för denna veckan och sätter på några avsnitt paradise hotel danmark innan jag ska packa allt jag ska ha med här hemma inför helgen.
 
Det bästa som hänt idag var helt klart ett mail jag fick från min mattelärare som skrev att jag kunde vara hemma och "plugga" imorgon och slipper därför åka till skolan och vi kanske kan komma iväg lite tidigare än planerat till Lidköping. Det tar ju trots allt ca 5 h att köra...
 
 
vackra underbara häst 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Loke alltså.. But stay strong, you can do it

2015-03-26 @ 23:26:59
Postat av: Anonym

Loke alltså.. But stay strong, you can do it

2015-03-26 @ 23:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0