Välkommen till mig

Mitt namn är Emma Willgård, är 18 år och bor i Stockholm. Jag har precis tagit studenten, innan pluggade jag ekonomi på Stockholms idrottsgymnasium. Jag är en oftast pigg och framåt tjej med mycket energi och som hatar att sitta stilla, det måste vara det svåraste som finns. 
 
På fritiden håller jag på med hästar, jag har två egna som jag tävlar upp till 1,40 hoppning på. Mina hästar heter Goldfever-H och Romulus. Dem förtjänar varsitt eget inlägg sen där jag presenterar dem. 
 
I denna blogg kommer jag skriva om mina hästar, tävlingar runt om i Sverige och även lite av det som händer utanför hästarna. 
 
Nu har jag inte bloggat på över ett tag så jag hoppas att detta blir en bra nystart nu när sommaren är här och det väntar en mängd roliga saker framöver i höst som jag hoppas att ni vill joina. 
 
This is me!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0